2014. január 26., vasárnap

Nutella-helyettesítő kókuszos karamellás csoki krém

Már egy ideje várakozott felhasználásra Cocomas krém a polcon. Mint mindig, most is a google-t használtam, hogy találjak valami receptet. Ezt találtam először:


COCOMAS KARAMELLA
 

Hozzávalók: 
100 ml Cocomas kókusztejszín
100 ml kókuszzsír
1 evk kakaó
2 evk méz
fél vaníliarúd kikapart magja



A kókusztejszínt a kókuszolajjal mixerrel alaposan felverem. Hozzáadtam a kakaót és mézet, majd azzal is alaposan elkevertem. Egy kenyérforma aljába áttetsző fóliát simítottam és belekanalaztam, elsimítottam a masszát. Hűtőbe tettem, majd 4 óra múlva megnéztem és ilyennek találtam. Gyorsan vágtam belőle pár kockát és hamar megkóstoltam. Nagyon-nagyon elégedett voltam vele!
 
A fenti receptet annyival egészítettem ki, hogy raktam bele 2 adagoló kanálnyi csokis-karamellás protein port és 2 evőkanál holland kakaóport, mivel nekem 200ml cocomas tejszínem volt, így gondoltam, hogy ennyivel több nedvesség felszívó anyagot teszek hozzá.
Mikor elkészült, nagyon jól nézett ki, és finom is volt, beletettem egy lapos műanyag tupper tárolóba és kitettem a teraszra megdermedni egy egész éjszakára. Másnap megkóstolva nem tetszett, nem volt megdermedve és túl zsírosnak éreztem, valószínűleg a tejszín és a kókuszzsír miatt. Így tovább gondolkodtam...

Miközben a fiúknak nutellás kalácsot készítettem, jutott eszembe, hogy ha tennék bele egy kis darált natúr amerikai mogyorót, egy kis tejszínes mogyoró aromát, akkor lenne belőle egy jó nutella-helyettesítő krémem. Meg is csináltam, és húúúú, de fincsi lett. Üres lekváros üvegbe töltöttem és betettem a hűtőbe. Nagyon finom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...