2014. február 13., csütörtök

Csokis praliné fehérjéből

Jól gondolom, hogy nem vagyok egyedül az édességek hiányával. Én is imádom a csokit és jól esne néha egy-egy falatka, amivel még nem is bűnözök a diéta alatt.





Az alapreceptet itt találtam, amiből nálam az alábbi jött össze:

60 gr vaníliás protein
30gr csokis karamellás protein
2 ek. holland kakaópor
15gr update1 liszt keverék
két pici kupaknyi rum aroma
update folyékony édesítő
egy marék dió durvára törve
kb. 1dl víz

Olyan állagúra kevertem, hogy már pont nem lehetett belőle golyókat formálni, inkább olyan, mint egy sűrűbb nokedli tészta.

A mázhoz felmelegítettem a kb. 50gr kókuszzsírt és tettem hozzá találomra 3 ek. hollandkakaóport és update folyékony édesítőt. Ezt összekevertem.


Egy szilikon forma aljára tettem egy-egy kanállal a mázból, rákanalaztam egy-egy teáskanálnyi tölteléket, majd újra a mázból annyit, hogy a szilikonos formák vízszintig teljenek vele. Majd be a hűtőbe, ha már félig megdermedtek, akkor raktam át a mélyhűtőbe.

Nagyon finom lett.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...