2015. május 28., csütörtök

Mit egyek ma

Azt olvastam egy weboldalon, hogy a mandula, az édesburgonya, a csirke és a tojás tutti jó összetétel, és mindegyik izomépítés szempontjából nagyon fontos.

Egy egész tojásban kb. 7gr fehérje van, magas az omega 3 zsírtartalma. Nagyon finom és egy tojással máris változatossá, ízletessé tudunk tenni bármilyen ételt.

A mandula magas rost- és fehérjetartalma miatt az első a csonthéjas magok között.

Az édesburgonya nagyon jó szénhidrátforrás, tele van rostokkal és az íze isteni!

A csirkéről mit is mondjak = alap!



Akkor ma ebből fogok főzni!


Mandulás kéregben sült csirkemell csípős édesbugonyapürével
15 perc alatt!
Két szelet (kb. 150gr) csirkemellet beleforgattam egy felvert tojásba, melyhez egy kis mandulaforgácsot kevertem és némi sóval ízesítettem. Ezt forró kókuszzsíron lassú tűznél átsütöttem.

Közben a hámozott és felkockázott édesburgonya megfőtt, leszűrtem és krumplinyomóval összenyomogattam, majd erős pistával elkevertem. Ennyi!

Kész van! És természetesen megint nagyon finom lett.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...