2015. június 19., péntek

Nyaraláshoz praktikusan és egy kockahas projekt

Bevásásrolni voltam, mert elmegyünk pihenni. Mivel nem vagyok benne biztos, hogy a reggeli finom zabkásámat a reggeli svédasztalról össze tudom állítani, így ezeket szereztem be hozzá:

nyaraláshoz praktikusan

Először ezeket néztem meg, gondoltam, nehogy már az itthoni uncsi zabpelyhet vigyem, hiszen most nyaralni megyek, csak megérdemlek valami fincsiséget. A cukrot mindenképpen kizártam, ezek maradtak. Lefotóztam nektek az összetételeket is.




 

Ezek után az OATS2GO-nál maradtam, ami natúr, és kb. ugyanolyan uncsis mint az itthoni, de legalább praktikus, mert 27gr-os tasakokban van, nem kell méregetni, megfogok egy tasak zabot, egy tasak proteint és indulhat a nap...

Ma egy kis hasizom gyakorlatos feladat sor hoztam nektek, kockahas projekt a neve, mert ma nem főztem semmit, így recept nincs mára. Ezt is bárhol, bármikor, akár a nyaralás alatt is meg tudjátok csinálni, nem kell hozzá semmi, csak te és a kitartásod!

kockahas projekt első feladatsor
Első pozíció 15x, második lábtartás 15x, harmadik lábtartás 15x folyamatosan, 
majd pihenő 10mp


kockahas projekt második feladatsor
 Első pozíció 15x, második lábtartás 15x, harmadik lábtartás 15x folyamatosan, 
majd pihenő 10mp


kockahas projekt harmadik feladatsor
Első pozíció 15x, második lábtartás 15x, harmadik lábtartás 15x folyamatosan, 
majd pihenő 10mp


Az egészet háromszor kell elejétől a végéig megcsinálni!

Első alkalommal csinálj mindenből 15 ismétlést, pár nap múlva mindenből 17-18-at, majd 20-at és így haladj napról-napra egészen addig, míg mindenből 30 ismétlést fogsz tudni megcsinálni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...