2015. július 4., szombat

Cukkinis lángos

Óriási cukkinim volt, lemértem és 650gramm.

Bármilyen receptem volt, midegyikhez túl sok lett volna. Úgy döntöttem, hogy édeset is és sósat is csinálok belőle.


Cukkinis lángos

400gr cukkini tisztítva lereszelve nagy lyukú reszelőn (én nem hámoztam)
4 nagyobb vagy 5 kisebb tojás
60gr Zero 6 liszt koncentrátum
10gr vegyes mag keverék (lenmag, szezámmag, napraforgómag)
1 gerezd fokhagyma összenyomva
50gr aprószemű zabpehely
fűszerek (nálam: majoranna, bazsalikom, petrezselyem, metélőhagyma)
himalája só, bors
10dkg sajt reszelve

A hozzávalókat összekeverjük, a sütőt 200 fokra előmelegítjük.

Sütőpapíros nagy tepsibe 1-1 evőkanál masszát teszünk, majd a forró sütőbe helyezzük 8 percre. Ezután kivesszük, palacsinta forgatóval megfordítjuk, mindegyikre ízlés szerint egy-egy csipet reszelt sajtot teszünk és visszatesszük még 3 percre. Majd jöhet a következő adag.



Kb. 13 adagra (ami két evőkanálnyi plecsnyi a tepsire)
Kalória 80,7 / Fehérje: 5,6gr / Szénhidrát: 4,2gr / Zsír: 4,1gr

A tányér, amikor kész lett...
...10 perc múlva

A tetejére lehet fokhagymás tejfölt tenni, hogy teljes legyen a gasztronómiai élményed! Hmmmm.....


Ha kíváncsi vagy arra, hogy mi készült a maradék 250gr cukkiniből, akkor olvasd el ezt: Cukkiniből palacsinta receptet is, ilyet még nem ettél!

További receptekért lájkold a facebook oldalamat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...