2015. július 21., kedd

Köszönöm - 2000lájk szülinapi torta


Kedves Olvasóim!


Az elmúlt hetekben, olyan sok jót kaptam tőletek, annyira sokan lettetek, és kértek segítséget. 

Elmondtátok, hogy miről írjak és én írtam, amiről eddig nem, azt pótolni fogom! De nem csak ti kaptok tőlem segítséget, hanem én is rengeteg pozitív energiát kapok tőletek. Köszönöm!


Tőletek kaptam virágcsokor:

Nagyon tetszik az oldalad, sok jó ötletet adsz és motiválsz!



Szia! Ma fedeztem fel a blogodat és a Facebook oldaladat! Gratulálok, fantasztikus vagy, és egyszerűen hihetetlenül klasszak az írásaid! smile hangulatjel. Sok sikert a továbbiakban is!



köszönöm szépen, elolvastam a cikket, nagyon szuperül össze van foglalva! Az oldaladat pedig már az első nap megosztottam a Facebook oldalamon! További sikeres munkát kívánok neked!


Köszönöm a segítséged, további sok sikert neked, nagyon nagy erőt adsz nekünk.

Téged ajánlgatlak 2 csoportban is, mert te írod le legjobban a szénhidrát-hintáztatást és még menüt is kapunk hozzá!

Számomra az egyik leghitelesebb ember vagy hatalmas akaraterővel. Nagyon köszönöm!


Gratulálok, ez nem semmi. Motiváló!



Nagyon tetszik az amit Te megvalósítottál! Inspirál, felvillanyoz az az út amit bejártál és ahogy elképzeléseidet sikerre vitted!

Saci! Fantasztikus a kókusztejjel a kávé. Az meg csak méginkább fokozza az értékét, hogy a kókusztejet én készítettem. Nagyon köszönöm. puszi. J.

Kedves Saci, Elolvasván a történeted és blogod annyira motivált lettem, hogy már lezuhanyozott állapotban az ágyamból pizsában fekve felöltöztem és lementem 30 percet gyors gyalogolni. Köszi!
Rendkívül inspiráló a történened, tényleg. És szuper hiteles is. Gratulálok!
Meg is hívtam 5-6 embert, hogy like-olják az oldalad, mivel látom, hogy nem sok hiányzik a 2,000-hez ;)
Üdvözöllek,  J.




Továbbra is várom leveleiteket, üzeneteiteket a női témákban, a fogyásról, a karidóról, a futásról, a súlyzókról, a proteinről, a táplálkozásról, a női testről... bármiről szinte, amire kíváncsiak vagytok. Igyekszem nektek mindenre legjobb tudásom és tapasztalatom szerint válaszolni.

Köszönöm továbbá a NoCarb Noodle-nak a támogatást. Sok-sok finomságot tudok belőle készíteni. Persze, a sós kategóriában el vagyok maradva, de édességfüggőként nem könnyű a diéta, így ha lehet inkább édes finomságokat készítek. Ahogy most is, egy szülinapi tortával készültem nektek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...