2015. július 7., kedd

NoCarb áfonyás muffin diétás, hűsítő finomság


Ebben a melegben valahogy nincs kedvem húst enni, így marad a túró és a tojás. Mivel édességre vágyódtam, sütöttem megint sütit. Diétás sütit. Miből másból, mint a NoCarb tésztából.


1 csomag NoCarb rizsszem tészta leöblítve
100gr zsírszegény túró (nálam Milfina 0,2%-os)
12gr laktózmentes joghurt
60gr vaníliás kevert protein
2 nagy, vagy 3 kicsi tojás
áfonya kb. 10gr

Összekevertem mindent, majd szilikonos muffin formába töltöttem.  A sütőt 180 fokra melegítettem elő és 30 percig sütöttem.

11 db-ot csináltam, így egy darabra eső tápértékek:
kalória 49, fehérje, 6,6gr, szénhidrát 1,6gr, zsír 1,7gr

Ígérem mostmár sósat is fogok készíteni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...