2015. július 17., péntek

NoCarb habkrém hajnali kocogás utáni reggeli

Amikor elkezdtem lassan (szeptemberben lesz) 4 éve egy életmódváltást, akkor reggel és este is kocogni mentem napközben pedig RR DVD-re tortnáztam. A részletekről itt olvashatsz bővebben.

Aztán ha végig olvasod a történetet, akkor le van írva, hogy egy időre, az izomépítés időszakára a kocogásról le mondtam, nagyon ritkán, inkább csak hétvégéken, amikor nem volt súlyzós edzés elmentem futni maximum 40 perceket.  Később minden súlyzós edzés végén 20-20 perc kardió edzést hajtottam végre. 

Azonban imádom nyáron a hajnali ébredést és a kocogást. Mostmár napok óta így élek. Reggel korán 5-6 óra között ébredek és elmegyek futni. Ha időm engedi, akár 8-10 km-t is futok kb. 50-60 perc alat. Amikor rohanás van és nincs elég időm, akkor maradok a 5km-es körömnél, amit intervallban, azaz sprintelésekkel, lépcsőzéssel és sétáló kitörésekkel színesítve kb. 25-30 perc alatt teljesítek.

Bevallom, hogy néha azért én is lustizom, és a hét 5 napján megyek kocogni, a maradék két nap én is a csipogó telefonhangra ébredek. 

Reggelim ma, ami szintén egy tervezett, de nem sikerült süti eredménye isteni finom volt!

Mostmár kezdek rájönni, hogy a "nem sikerült sütikből készült" desszertek a legfinomabbak, a napokban így készült a nem sikerült csokis kockából a brownie és a chia magos poharas desszert. Olvasd el ezeket is!

Eredetihez is ezek a hozzávalók kellettek. aminél a tészta kivételével mindent összeturmixoltam. Rétegezve tettem sütőbe és megsütöttem, de a krém folyós maradt és így szétfolyt az egészt. Beleöntöttem a nem sikerült sütit egy magas falu tálba és kézi botmixerrel összeturmixoltam.
A pohárba rétegezve tettem a félig olvadt gyümölcsöket és a túrós nocarb krémet. Hűtőbe tettem, hogy teljesen kihüljön és úgy fogyasztottam.

nocarb erdei gyümölcsös habkrém (2 pohár krémhez)

erdei gyümölcs 100gr olvasztva + 80gr a rétegezéshez
0,3dl víz

100gr túró
pár csepp citromlé
1 tojás
30gr vaníliás proteinpro
1 csomag NoCarb Noodle tészta, bármilyen, vízzel leöblítve


Azt gondolom, ha kihagyod a megsütöd és elrontod a sütidet részt, akkor első lépésként lesz egy finom habkrémed.

170 kcal, 22gr fehérje, 9gr szénhidrát, 4gr zsír / adag 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...