2015. augusztus 20., csütörtök

No Carb tejberizs nagy kedvencem






Vacsorára édesség, csupa-csupa fehérje!

Két adaghoz:

1 csomag no carb noodle tészta
1dl mandulatej
2 adag protein Iso whey zero -t használok
2 tojás
fahéj, citromhéj, eritrit ízlés szerint

A tésztát leírás alapján le kell öblíteni. Én úgy csinálom, hogy a vízforralóban forralok vizet, a tésztát kiöntöm egy tálba, először lecsepegtetem róla a saját levét, majd ráöntöm a forróvizet és néhány csepp citromlevet. Így kicsit keverem-kavarom a kezemmel öblítgetem aztán leszűröm. Majd mehet a turmixba, hozzá egy deci mandulatej (vagy kókusztej), két tojás és a fűszerek. Alapos összeturmixolást követően mehet bele a protein, újra turmixolás és adagolás.

Az egyik tetejére a wawel cukormentes csokiból 2 kockát tördeltem, de akinek ez sem fér bele, az eheti a diós változatot, amire pár szem diót tettem. Irány a hűtőszekrény, estig most ott a helye!

Nagyon finom, bűntetlen vacsora!


Tápérték egy adagra:  197kcal, 29,5gr fehérje, 3,5gr szénhidrát, 7,3gr zsír 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...