2015. augusztus 12., szerda

Tortilla a'la Mozduljanyu & NoCarb

Nálunk a fiúk újabban rákaptak a tortilla vacsira. Természetesen azért egy idő után uncsi, hogy én ott ülök a tonhal és saláta kombómmat. Úgy döntöttem ezen változtatni kell!

Még a teljeskiörlésű tortilla lap is durva lenne vacsorára (én amúgy reggelire sem enném meg!). Tehát agymanókat beindítottam és kitaláltam, hogy a NoCarb sütőmix segíthet rajtam.

Hozzávalók: (vigyázz, megint nagyon bonyolult és hosszadalmas leszek... ááááá, dehogyis!)

1db tojás
1 evőkanál NoCarb sütőmix (itt rendelhető)
1 kávéskanál búzasikér (amúgy nem tudom miért tettem bele, szerintem enélkül is megy)
pici himalája só
ha kell pici víz
egy csipetnyi salátamag keverék (lenmag, szezámmag, napraforgómag)

Teflonos vagy kerámia serpenyő. Ez Coat sütőspray, vagy olivaolaj, kókuszolaj a serpenyőre. A massza kb. palacsinta tészta állagú legyen és akkor szépen ki tudod sütni. Megfordítod, másik oldalát is megsütöd és tádámmm....

Töltelék: na most jöhet a saláta+tonhal cucc.

Köszönöm-köszönöm-köszönöm. Ez valami csúcs élmény volt!
Annyira lájt, hogy nem is akarok hozzá tápértéket számolni! Nullás!
Ez a mennyiség egy tortilla lapra elég. De úgyis belejön a sok finomság, úgyhogy nem is kell belőle többet enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...