2015. szeptember 5., szombat

Nasizáshoz egy sósat egy édeset

Magos rudacska esős mozizós napokra

60gr zabpehely aprószemű
20gr zabkorpa
150gr magkeverék (spar)
10gr tökmag
30gr lenmagliszt
30gr zero 6 liszt
60gr kókuszzsír olvasztva
1dl víz
pici sütőpor
kb. 30gr sajt reszelve



Az egészet fél órára betettem a hűtőbe. Majd kivétel után kétfelé vettem és két sütőpapír között vékonyra nyújtottam, lekentem tojásfehérjével, pici reszelt sajttal és magokkal szórtam meg. Visszatettem rá a papírt és jól belenyomkodtam a sajtot és a magokat. Utána szétvágtam műanyag késsel csíkokra. 170 fokos sütőben 2x6 percig sütöttem. Félidőnél megfordítottam a tepsit.

Tápértéke 100gr-ra: 466 kcal, 14,4 gr fehérje, 10gr szénhidrát, 39gr zsír



Kókuszos NoCarb keksz édesszájúaknak

50gr NoCarb sütőmix
50gr kókuszreszelék
20gr kókuszliszt
1 tojás
1 evőkanál kókuszolaj
pár csepp citromlé
pár csepp kókuszaroma
eritrit

Kézzel összegyúrtam, majd két sütőpapír között kinyújtottam, tetszőleges alakúra vágható, majd 180 fokon 12 percig sütöttem, vigyázz ne égjen meg a széle.

Tápértéke 100gr-ra: 305 kcal, 9,5 gr fehérje, 11gr szénhidrát, 23gr zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...