2015. november 13., péntek

NoCarb diétás sacher házi csipkebogyó-lekvárral

NOCarb Sacher
Péntek 13. - rossz napod van? Dehogy is! Ez is csak fejben dől el, mint a diéta is!
Ne legyen senkinek rossz napja ma, így egy nagyon finom igazán diétás, süteménnyel jövök ma. A sütim alig tartalmaz szénhidrátot, így bármilyen diétába beilleszthető. Hidd el, sok fitnesz versenyző is ezeket a NoCarb termékeket használja. Ne legyen szenvedés a diétád!
Piskóta:
4 M-L méretű tojás
kb. 2dl víz
10gr kókuszolaj vagy szőlőmagolaj
10gr 22% kakaóvaj tartalmú kakaópor
10gr eritrit
10gr sütőpor átszitálva
A tojásokat az eritrittel és a kakaóporral felverem. Hozzáöntöm apránként a sütőmixet, közben vízzel öntözöm, hogy keverhető állagú maradjon. Végül a sütőport teszem hozzá, pár csepp citromlével vagy almaecettel. A masszát egy kb. 20x30cm sütőpapíros tepsiben kisütöm 180 fokon 30-40 perc alatt.
A félig kihűlt piskótát vízszintesen félbevágtam, és megkentem házi cukormentes csipkebogyó lekvárral, amit anyukám készített saját kezűleg szedett csipkebogyóból.
A tetejére kókuszolajat olvasztottam a kakaóporrral és édesítővel elkevertem, rásimítottam, végül megpróbáltam megállni, hogy ne egyek belőle, amíg nem hűlt ki.
Annyira finom volt, hogy ezt is megették a gyerekek! Örülök, mert végre egyre több NoCarb süteményt, esznek meg, amihez ezt a sütőmixet használom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6 figyelmeztető jel, hogy nem jól táplálkozol

6 dolog, ami arról árulkodik, hogy valami nem jó az étrendedben: 1. Soha nem érzed úgy, hogy megtelt a gyomrod Ismered azt az érzést, hogy a...